DUROLUX SUNTOUR specyfikacja techniczna

DUROLUX SUNTOUR specyfikacja techniczna

W tym artykule postaramy się Państwu przybliżyć flagowy model amortyzatora ze stajni SR SUNTOUR

PRZEZNACZENIE: widelec został zaprojektowany z myślą o FREE RIDE, jednak z powodzeniem sprawdza się w ENDURO i ALL MOUNTAIN.

DANE TECHNICZNE:

SKOK WIDELCA: 160, 170, 180 mm, WERSJA  TA 140-180 mm

ROZMIAR KOŁA : 27,5”  (dostępna wersja 26″ model 2015)

AMORTYZACJA: powietrzna, 5 stopniowa regulacja przepływu

WERSJE KARTRIDŻA:

  • R2C2         (podwójna regulacja kompresji, podwójna regulacja tłumienia)
  • TA-R2C2  (regulacja skoku, podwójna regulacja kompresji, podwójna regulacja tłumienia)
  • RC2            (podwójna regulacja kompresji, regulacja tłumienia)
  • RC               (regulacja kompresji, regulacja tłumienia)

RURA STEROWA: 1 1/8” -1,5” tapered (CTS), materiał aluminium 7000

KORONA:  kute aluminium, pusta w środku ( zwiększona sztywność przy obniżonej wadze)

GOLENIE GÓRNE: 36mm, materiał: aluminum 7050, czarna anoda

GOLENIE DOLNE: materiał: Magnesium, dwa porty serwisowe „smarowniczki”

MOCOWANIE KOŁA: sztywna OŚ  20mm system Q-LC2,  szerokość piasty 110mm

MOCOWANIE HAMULCA: system „post mount” średnica tarczy 180mm

WYSOKOŚĆ WIDELCA (od środka osi do korony):

  • skok  160mm – 563mm
  • skok   170mm – 573mm
  • skok   180mm – 583m

DODATKI: błotnik (w zestawie z widelcem), instrukcja użytkowania,

GWARANCJA: 2 lata

WAGA: katalogowa 2250-2260 ( z osią Q-LC2)

  • waga rzeczywista dla modelu DUROLUX TA R2C2 dlugość rury sterowej 270mm, bez błotnika i  bez osi 2230 gram
  • waga rzeczywista dla modelu DUROLUX R2C2 dlugość rury sterowej 270mm, bez błotnika i bez osi 2195 gram
  • waga rzeczywista osi Q-LC2 140 gram  
  • waga rzeczywista błotnika 56 gram      

waga durolux TA R2C2 DUROLUX SUNTOUR specyfikacja technicznawaga durolux R2C2 DUROLUX SUNTOUR specyfikacja techniczna

Zainteresowanych zapraszamy do odwiedzin stron producenta

DUROLUX SUNTOUR specyfikacja techniczna

Może Ci się również spodoba